Wednesday 18 May 2011

Warszawa - mini warsztat : Grunge - pierwsze kroki

Już 18 czerwca 2011 w Warszawie odbędzie się IV Ogólnopolski Zlot Scrapbookingu :)
Aż trudno mi uwierzyć, że to już tuż tuż - znowu na kilka dni świat stanie na głowie, znów zobaczymy się w oko w oko.... i na pewno będzie nas więcej niż w roku ubiegłym!
Wszelkie szczegóły, takie jak mapka dojazdowa, informacje o atrakcjach i wszelkie aktualności znajdziecie na bogu naszej matki przełożonej, Filki. Zapraszam do zerkania i pakowania manatków na tę jedyną w swoim rodzaju imprezę!

Ja ze swojej strony zapraszam szczególnie gorąco na mini-warsztat, który zaplanowałyśmy na godzinę 10.00, czyli 1h przed oficjalnym rozpoczęciem Zlotu :) Opis - poniżej:

Grunge – pierwsze kroki
– mini-warsztat scrapbookingowo – mixmediowy

Grunge, czyli „śmieciowanie” jest stylem, który dla mnie jest kwintesencją zabawy – treścią, formą i szczegółem - na projektach tego typu mogłoby się znaleźć praktycznie wszystko, co trafi twórcy w ręce. W scrapbookingowym „światku” ten styl jest najczęściej definiowany jako ciężki, „męski”, techniczny – ale ja absolutnie się z takim kategoryzowaniem nie zgadzam. Chciałbym zachęcić was do twórczego eksperymentowania i pokazać Wam jego inną stronę –  bogatą, szaloną, pełną koloru i tekstury. Być może znajdziecie w „śmieciach” nowe źródło inspiracji?

Podczas tego mini-warsztatu zamierzam przekonać Was o tym, że stworzenie pracy zahaczającej o styl grunge wcale nie musi być trudne. Pokażę przykłady projektów z tego nurtu, w kilku słowach przedstawię swoje doświadczenia w komponowaniu layoutów i podpowiem pomysłów na ciekawą, udaną pracę scrapową. Pokażę proste techniki, takie jak sprayowanie i maskowanie, dzięki którym można otrzymać inspirujące efekty oraz scharakteryzuję i przedstawię wybrane materiały i media. Podczas zajęć wykonamy razem ciekawy, nieskomplikowany scrap - krok po kroku.
Uczestnicy warsztatów będą mieli możliwość pracy z materiałami, których sama używam na co dzień – wyrobami naszych rodzimych producentów (Scrapiniec, Dolina Tęczy) a także papierami i narzędziami znanych firm zagranicznych (i mediami takich firm jak Tattered Angels czy Ranger.
Wykonane projekty są przez uczestników warsztatu zabierane do domu. Serdecznie zapraszam do wspólnego tworzenia!

Podczas warsztatu zapewniam wszystkie materiały potrzebne do wykonania pracy.
Uczestnicy proszeni są jedynie o zabranie ze sobą:

- własnych podstawowych narzędzi do cięcia (nożyk, nożyczki, mata, linijka),
- ulubionego kleju,
- gąbeczki i ciemnego tuszu do postarzania brzegów,
- kilku "znalezisk" z własnej kolekcji: guziki, zapinki, metalowe i plastikowe drobiazgi, koraliki, oczka itp. (sprawią, że praca będzie miała bardziej "indywidualny" charakter) – wybieramy te raczej małe i lekkie!
- oraz fotografii (optymalne będzie zdjęcie czarno-białe, wyraziste - postać, portret, element nieożywiony, nie zawierający zbyt wielu drobnych szczegółów, gdyż mogą się one zlać z resztą kompozycji). Polecam zdjęcia matowe, od fotografa lub wysokiej jakości wydruk z drukarki na matowym papierze fotograficznym.
Bardzo mile widziane:
- nagrzewnica lub suszarka,
- fartuch.
Podczas warsztatu prowadzący zapewnia takie narzędzia jak: trymer, tusze, maski, media kolorowe, klej, nagrzewnica, suszarka, dodatkowe nożyczki, pędzle, gąbki czy igły.

Czas trwania:2 h
Koszt: 70 zł
Ilość dostępnych miejsc: Lista rezerwowa

Proszę o zapisy pod tym postem oraz jednoczesne zgłoszenia na maila: tworzysko@gmail.com

Do zobaczenia na Zlocie - znajdziecie mnie z największym prawdopodobieństwem w okolicy stoiska mojego macierzystego sklepu Scrapki.pl :)

23 comments:

Catherine SIWCZAK said...

have a great time !
kisses from France

oshin said...

hmm, wygląda na to, żem pierwsza :)
zgłaszam się czem prędzej, bo bardzo chcę to na zywo pooglądać i zrozumieć czego używasz do czego :)

Panna Barbara said...

Już się nie mogę doczekać! Zgłaszam się zdecydowanie :)

Mirella said...

ja też bardzo proszę o zapisanie :)

Arte Banale said...

Może tym razem mi się uda?
Zgłaszam się oczywiście!

zuziucha said...

Zgłaszam się. Mailem już się zgłosiłam ;)

Funiaa said...

I ja się zgłaszam :).

matkawariatka said...

Zglaszam sie !!! :) i na @ wskakuje :)

Filka said...

ja tez sie zgłaszam na warsztaty po zlocie ;p;p;p

Anonymous said...

Bon ateliers et j'adore votre style <3
corinne de france

Bettina said...

zgłaszam się oczywiście :)

MEa said...

Dobrze, że zdążyłąm :) Zgłaszam się czym prędzej i już wysyłam maila:)

Encza said...

I ja się zgłaszam:)

fejferek said...

i ja i ja :)

Edyta said...

I jeszcze mnie proszę dopisać ;)

Anonymous said...

Jak są jeszcze miejsca to ja się zgłaszam z kumpelą.
Dorota

JagaBa said...

Ach,marzyłam o tym..przylatuje do Polski specjalnie na zlot...ale dotre pewnie ok 12ej..ok.11 ej jestem na lotnisku i zielonego pojecia nie mam ile czasu zajmie mi dostanie się na zlot..a moze by tak na dwie grupy ..jakas w pozniejszych godzinach?plisssssss ...:((

Natolin said...

wiedziałam, że jak się będę tak długo zastanawiać, to nie będzie już miejsca... a może się jeszcze znajdzie? :) w razie czego wysyłam maila :)

Zielonooka said...

a ja już nie mogę się doczekać by zobaczyć na żywo te wszystkie Twoje cuda:)
:*

Anonymous said...

Pewnie, że się zapisuję :)
Anita Martowicz

sylviehavre said...

je passe un merveilleux moment sur votre blog j'adore
bizous de France
vivi

majj said...

ja też się zapisuje Maria Jakimowicz

Mavee said...

I ja się zgłaszam na warsztaty-spełnienie moich marzeń :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...