Sunday 23 January 2011

Walcząc z kolorem - Color fighting

W ostatnim tygodniu czekały na mnie aż 2 poważne zabawy kolorystyczne, czyli ten rodzaj wyzwania, który osobiście uważam za jeden z trudniejszych:) Pierwszym z nich jest zabawa z czernią, bielą... i jeszcze jednym kolorem, zaproponowana na blogu Подари кусочек счастья. Generalnie ten zestaw kolorystyczny przemawia do mnie bardzo, więc zrobinie scrapka nie zajęło mi dużo czasu:
Last week I had 2 great color challenges to participate in - the first one was Black, white and one extra color for Подари кусочек счастья blog.I really adore b&w, so creating this layout was a pure pleasure and I  rather quick - my colors are black, white and yellow.

 OMG

Główną role zagrały tu stemple - spaniałe kółka zaprojektowane przez Michelle Ward (Green Pepper Press), które z zasadzie pomogły mi zbudować całą kompozycję pracy. Drugi mocny akcent to kwiaty i ćwieki marki "Dolina Tęczy" (Craftmania.pl) - szczególnie spodobał mi się ten okrągły, w kolorze mosiężnym, który umieściłam wewnątrz większego ze stemplowanych kół. Jako dodatkowe akcenty - szycie zygzakowe, trochę taśmy, rub-onsy 7Gypsies...i gotowe!
The main part of the Layout composition are great stamps by Michelle Ward (Green Pepper Press), which I totally adore. The second accents are beautiful brads and white flowers from Craftmania.pl. - I used  golden ones and a big round brass one in the middle of the biggest circle. Then I added some machine stiching, tissue tapes, and 7Gypsies rub-ons. Ready!

Kwiaty i ćwieki z "Doliny Tęczy" są także najważniejszymi elementami mojej drugiej pracy - kartki (!) na najnowsze wyzwanie The Color Room - Paleta #42. W tym wyzwaniu naszym zadaniem było nie tylko użycie podanego schematu kolorystycznego, ale także "zliftowanie" stylu jednej ze współprojektantek! Ja w losowaniu trafiłam na super utalentowaną, kartkującą Melissę Phillips, wiec nie pozostało mi nic innego, jak tylko zakasać rękawy, zacisnąć zęby, wciągnąć głęboki haust Melissowej inspiracji i zlepić kartkę jak najwierniej imitująca jej styl. Uf. Z pomocą przyszły mi świetne, białe kwiatki z Craftmanii, eleganckie perłowe ćwieki i  nieco Glimmer Mistów...
Cute fluffy flower and elegant brads  from Craftmania are also the most important elements of the The Color Room card (!), which was made for the Palette#42 challenge. Our challenge was this time double - not only to use the colors but also to lift the other designer's style! Here is my card inspired by a great, talented cardmaker, Melissa Phillips. I hope I caught her style at last a bit!

Melissa's card


Dodam jeszcze, że mój, finnowy styl (ponoć istnieje coś takiego ;)) liftowała niesamowita Iris Babao Uy - koniecznie musicie zobaczyć także zmagania naszej Karoli ze scrapem w stylu Steph... wszystkie dziewczyny przeszły same siebie!Serdecznie zapraszam do zabawy - paleta czeka, podobnie jak wyzwanie, aby zliftować jedną z projektantek TCR! Ma nadzieję, zobaczyć Wasze prace w Colorroomowej galerii.

I want to add that I had a great honor to be lifted b the amazivgly talented Iris Babao Uy - you just have to check her creation! Also m friend Karola had a great time with lifting Steph's style... to be honest all the designers did breathtaking creations! Please, join the challenge, try the palette and style lifting... I hope to see your project in The Color Room gallery.

A na zakończenie...Candy na Blogu Lemonade - z okazji pojawienia się 2 nowych, fantastycznych kolekcji papierów autorstwa Lavenduli - szczegóły po kliknięciu na obrazek :) Zapraszam!

7 comments:

Martha Richardson said...

I'm going to lift one of lo's soon...breathtaking! LOVE your work...I know I keep saying it but it is sooooo true!

Synnøve said...

Simply loving it!!!
You have the coooolest style!
Have a great sunday,
hugs

Analia Cristina said...

Your work is beautiful!

Berberis said...

Fantastyczny scrap!!!!
świetna kartka!!!!

Guriana said...

scrap piękny...a Ty na nim jeszcze piękniejsza:))...i kartka Finn!!:))
zerknij do mnie łaskawym okiem...jak zapowiadałam zliftowałam Twojego taga:)
jeszcze raz dzięki za kursik:)*

Gosik said...

uwielbiam Twoje prace!!

caramelle said...

Bravo it's very very beautiful
cara
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...