Friday 15 August 2008

Losowanie - wynik :) The winner is....


Nadszedł czas rozstrzygnięcia - liczba zainteresowanych szczerze mnie zaskoczyła, nie spodziewałam sie aż takiego odzewu - dziękuję wam bardzo :*
Komentarze czytałam z prawdziwą, niekłamaną radością:)
Niestety... Burza szalejąca mocno utrudniła łączność z internetem - pewnie nie tylko u nas...
ale pomimo przeciwności pod koniec dnia komisja w osobie psa Fafika dopilnowała, aby losowanie odbyło sie zgodnie z wszelkimi zasadami.:)
Losy są już w Komorze Losującej, następuje zwolnienie blokady...
Teraz główny losowak (występuje "Zosia" - czyli chwilowo Jędrek) zanurza swoją dłoń i miesza kilka razy w prawo i kilka razy w lewo...
I na koniec (wiekopomna chwila) maszyna losująca wyciąga tylko jeden los... Mamy upały, Jędrek nie zechciał założyć koszulki, zgorszonych przepraszamy...

Szczęśliwy, wylosowany komentarz należy do......Ami :) Do niej już po niedzieli powędruje dyndacz - Gratulujemy :) Poproszę o adres na email!!!
Jednocześnie dziękuje wszystkim za udział w zabawie i zapraszam do następnej - bo mam takie przeczucie, że jeszcze nie raz sie takie losowanie pojawi:)

The winner is Ami - thank you for your comments and joining the lottery - I hope to organize the next one soon:)

8 comments:

Wisani said...

Gratulacje dla Ami, nie powiem, że nie zazdraszczam ... 8)

Costa said...

Ami GRATULACJE ;D
A Tobie kochana Finn ślicznie dziękuje za emocje i wspaniałą zabawe ...
cmokssssssss

rudlis said...

Gratulacje dla Ami :))))
A ja czekam na nastepną zabawę ;)

Anonymous said...

A niech to ! wszystko przez tą burzę :))
Ami-ty szczęściaro !

Ana said...

Ami gratulacje:)

Luna77 said...

Gratulacje dla Ami! Dzieki Finn za fajną zabawę :)! Pozdrawiam!

Crissi Harvey said...

congratulations Ami on winning that gorgeous piece .

ami said...

jestem przeszczęśliwa
szczerze mówiąc trochę nie wierzę w moje szczęście:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...